Welcome

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.

Follow us


Ask a question

Name

Email

Question

Submit

Link Blog

Senarai Blog Saya

Senarai Blog

Sample text


Emel : afraima@yahoo.com..febook : facebook.com/skbangi
.Facebook : facebook.com/skbangi



Blogger

Blogger
Noorhisham Hamzah Sarjana Sosial Islam, Kaunselor SK Bangi, Ijazah Sarjana Muda Indonesia, Ijazah Lanjutan, Drug Abuse, USIM, Emel afraima@yahoo.com

Makam-Makam Nabi

Blogger news

Diri Admin

Noorhisham Hamzah
Emel afraima@yahoo.com
FB facebook.com/skbangi

Blogger templates

Jika terdapat sebarang persoalan untuk dijawab, boleh lah di hantar ke afraima@yahoo.com afraima@yahoo.com

Anda yang Datang

Twitter

Link

Terima Kasih Atas Kunjungan Ilmu dikongsi,ganjaran diharap

ShoutMix chat widget

Pelawat

Halaman

Dikuasakan oleh Blogger.

Twitter

Ads 468x60px

About Me

Teman

Archives

Cari Blog Ini

fb komen

Featured Posts

Jumaat, 7 November 2008

Syukur Mereka Faham



Rasa gembira sungguh malam tadi, saya dan En.Farid dari AADK Putrajaya ketika mengadap YB Ir.Iskandar ADUN Pandan Indah, giliran kami nombor tujuh, setelah lama menunggu jam 10.30 baru beliau tiba di PUsat KHidmat ADUn. Ramai dah menunggu, semua kaum ada di situ. YB baru habis meeting di Pandan jugak.


Ketika giliran saya tiba, hampir jam 11.00 malam. Kami masuk, saya perkenalkan diri dari USIM, dan hajat kami datang. Semua kos program adalah RM8,000.00. Yang paling penting kami nak kan orang-orang (pemimpin masyarakat kawasan YB) Selangor rangking ke 4 dalam Malaysia jumlah penagih tertinggi. OK kata YB, nanti saya call balik. Dalam RM4,000 boleh saya bagi. OK Terima Kasih.

Ketika menghampiri van saya, telefon berdering, PA kepada YB Iskandar menghubungi, minta naik balik. Cepat-cepat kami naik dan masuk ke ruang pejabat. Ya YB. Ada apa...Beginilah.....kata beliau, semua kos kami akan tanggung. Kita buat atas nama kerjasama antara USIM dan Kerajaan Negeri Selangor. Letakkan logo negeri Selangor. OK YB, kami sangat tak kisah hal itu. Nanti kami call semula PA YB, saya perlu bincang dengan bos saya dulu. Wassalam

0 ulasan:

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...