Welcome

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.

Follow us


Ask a question

Name

Email

Question

Submit

Link Blog

Senarai Blog Saya

Senarai Blog

Sample text


Emel : afraima@yahoo.com..febook : facebook.com/skbangi
.Facebook : facebook.com/skbangi



Blogger

Blogger
Noorhisham Hamzah Sarjana Sosial Islam, Kaunselor SK Bangi, Ijazah Sarjana Muda Indonesia, Ijazah Lanjutan, Drug Abuse, USIM, Emel afraima@yahoo.com

Makam-Makam Nabi

Blogger news

Diri Admin

Noorhisham Hamzah
Emel afraima@yahoo.com
FB facebook.com/skbangi

Blogger templates

Jika terdapat sebarang persoalan untuk dijawab, boleh lah di hantar ke afraima@yahoo.com afraima@yahoo.com

Anda yang Datang

Twitter

Link

Terima Kasih Atas Kunjungan Ilmu dikongsi,ganjaran diharap

ShoutMix chat widget

Pelawat

Halaman

Dikuasakan oleh Blogger.

Twitter

Ads 468x60px

About Me

Teman

Archives

Cari Blog Ini

fb komen

Featured Posts

Isnin, 14 Jun 2010

Jiranku Seorang Penagih

Terkejut membaca tajuk ini bukan? Bukan jiran sekarang, tapi dulu punya. Tahunya setelah saya ke Pusat Serenti Dengkil untuk mempraktikkan sesi kaunseling. Klien saya adalah salah seorang bekas tentera.

Habis sesi, waktu nak balik, seseorang menegur saya, S : Saya D ; Dia

D : Encik....encik dulu tinggal di Ber... kan?
S :Mana tahu?
D :Saya tinggal situ jugak
S : Anak pada si anu ke ...
D: Tak lah saya saudara dia
S : ohhh
D : Anak saya dulu tinggal dengan Encik masa saya pergi kerja.
S : Nurin ke....Aisyah ke....
D : Ya....
S : Ya Allah, saya tak kenal kamu tadi, macam mana boleh masuk sini?
D : Ini pasal kawan-2 lah...ikut member
S : Habis tu, dah masuk sini, anak ada datang tak
D : Ada...hari tu waktu nak raya
S : Apa dia tanya
D : Dia tanya, bila ayah nak balik
S : Apa kamu jawab
D : Saya kata..ayah tak boleh cuti lagi....ayah tengah kerja ni...
S : Udah lah, jangan buat lagi, kesian anak-anak masih kecil.Benda2 gitu bukan ada faedah pun.
D : Baik encik

Saya tak cam sebab 3 perkara, pertama kerana rambutnya tiada, sudah dibotakkan, kedua sebab gelap kerana selalu berkawad dan ketiga agak lebih tua, kerana sering mengkonsumsi dadah. Habis bicara, kelihatan dia berguyur airmata, rindu pada anak...

0 ulasan:

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...