Welcome

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.

Follow us


Ask a question

Name

Email

Question

Submit

Link Blog

Senarai Blog Saya

Senarai Blog

Sample text


Emel : afraima@yahoo.com..febook : facebook.com/skbangi
.Facebook : facebook.com/skbangi



Blogger

Blogger
Noorhisham Hamzah Sarjana Sosial Islam, Kaunselor SK Bangi, Ijazah Sarjana Muda Indonesia, Ijazah Lanjutan, Drug Abuse, USIM, Emel afraima@yahoo.com

Makam-Makam Nabi

Blogger news

Diri Admin

Noorhisham Hamzah
Emel afraima@yahoo.com
FB facebook.com/skbangi

Blogger templates

Jika terdapat sebarang persoalan untuk dijawab, boleh lah di hantar ke afraima@yahoo.com afraima@yahoo.com

Anda yang Datang

Twitter

Link

Terima Kasih Atas Kunjungan Ilmu dikongsi,ganjaran diharap

ShoutMix chat widget

Pelawat

Halaman

Dikuasakan oleh Blogger.

Twitter

Ads 468x60px

About Me

Teman

Archives

Cari Blog Ini

fb komen

Featured Posts

Jumaat, 20 Februari 2009

Tak Perasan

Pabila pengerusi majlis membacakan biodata saya tadi,, baru lah saya terperasan, yang selama ini berada di 3 buah tempat yang bernama ISLAM. Pertama nama saya Noorhisham Hamzah Sarjana Sosial ISLAM, kedua tempat belajar pertama, Institut Agama ISLAM Negeri Ar-Raniry, Banda Aceh, Indonesia, kemudian masuk ke Maktab Perguruan ISLAM Bangi, dan sekarang Universiti Sains ISLAM Malaysia.

Berkenaan SKG-V


Saya ucapkan terima kasih pada guru-guru dan ibu bapa Sekolah Kebangsaan King George V yang sudi mendengar ceramah tadi. Dari perbualan dengan GKP Koko, saya dapat tahu, sekolah ini sedang dalam proses membeli sebuah van Kia (wang PIBG) untuk urusan hantar murid ke pertandingan. Hmmm..dah masuk kelas hebat sangat sekolah ni. Ramai jugak pelawat datang hatta dari Sabah dan Sarawak.

Menurut Cikgu Hashim tadi, sekolah ini telah memasuki banyak acara sukan, golf, tennis dan sebagainya yang tak ada di sekolah saya sendiri.

Tahniah SKGV yang telah mendapat 79 orang murid 5A tahun 2007 dan 54 orang tahun 2008, semoga target tahun ini seramai 70 orang jua berjaya, hasil kerja keras ibu bapa dan guru-guru.
Sepagi di SKG-V Seremban, Negeri Sembilan, sebenarnya, inilah pengalaman pertama berceramah diluar negeri Selangor. Terima kasih sahabat saya, Saudara Norhisham Mustafa dan Saudara Tapa Sasa yang bersama mengendali aktiviti ini.Pada ibu bapa SKGV sering-sering lah bertamu ke laman blog yang tak seindahnya ini.Atau kunjungi yang terbaru (update 2011) www.noorhisham.com.my

Sebenarnya, ini pertama kali saya berada dalam program sebegini, di akhir penutup, saya minta kawan saya yang sangat berpengalaman dalam ceramah, Cikgu Mustafa atau En.Tapa menutup majlis. Terima kasih semua.

0 ulasan:

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...