Welcome

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam pharetra, tellus sit amet congue vulputate, nisi erat iaculis nibh, vitae feugiat sapien ante eget mauris.

Follow us


Ask a question

Name

Email

Question

Submit

Link Blog

Senarai Blog Saya

Senarai Blog

Sample text


Emel : afraima@yahoo.com..febook : facebook.com/skbangi
.Facebook : facebook.com/skbangi



Blogger

Blogger
Noorhisham Hamzah Sarjana Sosial Islam, Kaunselor SK Bangi, Ijazah Sarjana Muda Indonesia, Ijazah Lanjutan, Drug Abuse, USIM, Emel afraima@yahoo.com

Makam-Makam Nabi

Blogger news

Diri Admin

Noorhisham Hamzah
Emel afraima@yahoo.com
FB facebook.com/skbangi

Blogger templates

Jika terdapat sebarang persoalan untuk dijawab, boleh lah di hantar ke afraima@yahoo.com afraima@yahoo.com

Anda yang Datang

Twitter

Link

Terima Kasih Atas Kunjungan Ilmu dikongsi,ganjaran diharap

ShoutMix chat widget

Pelawat

Halaman

Dikuasakan oleh Blogger.

Twitter

Ads 468x60px

About Me

Teman

Archives

Cari Blog Ini

fb komen

Featured Posts

Sabtu, 7 Februari 2009

Sebentar di SK TAAM

07 Feb 2009. Terima kasih warga guru, pentadbir dan ibu bapa SK TAAM yang menjemput dan sudi mendengar syarahan saya pagi ini. Awalnya saya fikir panjang jugak 1 jam setengah ni, apa nak disampaikan, tapi Al-hamdulillah, segalanya selesai, dan saya tak sempat sampaikan semuanya, kerana waktu mula sesi ceramah tadi pun agak terlambat sedikit.

Tahniah kepada ibu bapa, kerana inilah kali pertama saya lihat yang paling ramai ibu bapa hadir ke mesyuarat seperti ini. Semoga kesedaran akna pentingnya peranan ibu bapa di dalam membantu anak-anak berterusan di sekolah ini.

Seperti yang saya katakan tadi, peranan ibu dan bapa sangat penting. Ramai anak-anak kecundang dalam pendidikan, sehingga akhirnya menjadi penagih dadah disebabkan masalah yang datang dari keluarga.

Masih ada lagi rakaman dialog yang saya telah saya perdengarkan tadi.. Mereka adalah ibu bapa cemerlang, yang anak mereka mendapat 5A di SK Bangi tahun 2007. Saya link di website saya, tuan-tuan boleh downloadnya dengan izin dan bagi-bagi kan lah kepada kenalan, alamat tersebut ialah www.kaunselor.com/taam.

Kemungkinan bahan tersebut tidak bertahan lama di situ, kemungkinan saya perlu delete untuk masa akan datang, jadi cepat-cepatlah memuat turunkannya. SELAMAT MAJU JAYA. Salah satu audio rakaman boleh di dengar di dengan klik di sini

0 ulasan:

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...